Hogyan lehet megszabadulni a magas vérnyomás!

Az artériák megkeményedése, myocardialis infarctus, stroke, de látászavarok vagy memóriazavarok-a magas vérnyomás sok betegség kockázatát növeli, ezért nem tanácsos figyelmen kívül hagyni őt. Hogy tudod természetes módon csökkenteni.A magas vérnyomás az elejétől kezdve nem jelent számottevően evinces még fáj, valamint a nem feltűnő tünetek, a legtöbb ember azonnal észre. Minél alattomosabb, annál meglepőbb.

A nem észlelhető és kezeletlen magas vérnyomás

A nem észlelhető és kezeletlen magas vérnyomásSúlyos egészségügyi problémákhoz, például szívbetegséghez, stroke-hoz, demenciához vagy veseelégtelenséghez vezethet.A magas vérnyomás előfordulása szerepet játszik a genetikai tényezők, túlzott sóbevitel, fokozott alkoholfogyasztás, üledékes életmód, stressz alatt áll, dohányzás,vagy túlsúlyos és elhízás.Mindenki a stresszről beszél de ez olyan formula-egy klisé. A magas vérnyomás más betegségeket válthat ki magyarázza Michaela Štěpánová belső orvos a Prágai 7 orvosi házból. Másodlagos hipertónia okozhatja más onemocněným, például, gyakran hormonálisan aktív, különben egy jóindulatú daganat a mellékvese, vesebetegség, hiperaktív pajzsmirigy, stb., előfordulhat a terhesség, vagy lehet, hogy egy bizonyos gyógyszerek mellékhatása,  mondta az a tény, hogy a magas vérnyomás alattomos elsősorban az a tény, hogy manifesztálódhat csak hosszú idő után!

Az orvos is jön hozzá véletlenül a megelőző vagy más orvosi vizsgálat során.Mégis, egyes tünetek a beteg lehet felfedezni a can fejfájás, nyomás a szegycsont mögött, idegesség, szívdobogás, túlzott izzadás, zörej a fülben, álmatlanság, fáradtság vagy csökkent teljesítmény. A nagy nyomás hosszú távú hatása miatt az érfalak megsérültek, és az úgynevezett érelmeszesedés megkeményedett. Ez is negatív hatással van a szív maga, a vese vagy az agy, Dr. Stepanova mondta.Ha orvosa magas vérnyomást állapított meg, és a megfelelő kezelést javasolta, megpróbálhatja még a természetes módon is csökkenteni. Heten vannak.A testmozgás nagyon természetes és hatékony módja a vérnyomás csökkentésének és kontrollálásának.

Szerint szakértők az Amerikai Klinika Mayo,

Szerint szakértők az Amerikai Klinika Mayo,Rendszeres fizikai aktivitás erősíti a szívet. És az erősebb szív azt jelenti, hogy kisebb a nyomás az ereken és csökken a vérnyomás.Ezért próbálja meg, hogy vegyenek részt a napi rutin néhány mozgás, lehetőleg mérsékelt ütemben. Nem kell minden nap pólót izzasztani egy futópadon a tornateremben, vagy a kertben dolgozni, vagy egy élénkebb séta az erdőben. Lift helyett használd a lépcsőt, és parkold le az autót távolabb a munkától.Dr. Stepanova azt javasolja, hogy a fizikai aktivitás lehetőleg 3 alkalommal egy héten 30-60 percig.Egészséges étrend Ha magas vérnyomás, meg kell figyelni, hogy a megfelelő diéta.Szívproblémákra utaló jelek Ábra.A magas vérnyomás kezelése főleg gyógyszerek, úgynevezett vérnyomáscsökkentő gyógyszerek adagolásából, valamint a diéta beállításából áll.

Ez egy életre szóló kezelés. Gyógyszer nélkül a vérnyomás általában ismét emelkedik. Fontos, hogy a sófogyasztást legfeljebb napi 5 grammra korlátozzuk, ami körülbelül 1 teáskanállal egyenértékű, az ásványvíz, a fanyar és az édes ételek fogyasztásával kapcsolatban. A testsúly további csökkentése érdekében ha túlsúlyos, korlátozza a kávét és a koffeintartalmú italokat, ne dohányozzon, ne fogyasszon alkoholt tanácsolja Dr. Stepanova.Ajánlatos növelni a többszörösen telítetlen zsírsavak omega-3 olajos hal, dió, magok, stb.), növelje a kálium bevitelt banán, burgonya, narancs, az is jó, hogy tartalmazza az élelmiszerek tartalmazó magnézium kakaó, bab, mákmag, valamint a rutinok, amelyek forrása a hajdina.Általában ezért több dopřávejte gyümölcsök, zöldségek, halak, sovány hús különösen a baromfi, szója, kukoricapehely, hagyma, fokhagyma, zeller, stb.

Ahelyett, hogy a szokásos tészta, hogy a barna kenyér,

Ahelyett, hogy a szokásos tészta, hogy a barna kenyér,Sötét kenyér, bagel, valamint teljes kiőrlésű tészta és rizs természetes. Jó a vörös húsból, krémsajtokból és zsíros tejtermékekből származó zsírok bevitelének csökkentése. Betegség esetén korlátozza a fogyasztását élelmiszerek tartalmaznak tartósító sók elsősorban kolbász, félkész termékek, levesek a zsákból, fűszeres keverékek, Dr. Stepanova mondta.Stresszkorlátozás Az érzelmek, a veszekedések, a bűntudat és a szorongás szintén hatással vannak a nyomásingadozásokra, csak a stresszes helyzetekre, amik idegessé tesznek minket az életünkben. A stressz megnöveli a pulzusszámot, gyorsabb légzést eredményez, és ezáltal emelkedik a vérnyomás.Még akkor is, ha a legtöbb ember gyakorlatilag lehetetlen, hogy stressz teljesen elkerülhető, fontos, hogy gondolja át a dolgokat, hogy hangsúlyozzuk, és arra törekszünk, hogy ezeket a stresszorok megszüntetése!

A feszültség és a frusztráció segít csökkenteni a mozgást, ami növeli az endorfin termelést, és boldogabbá tesz minket.A félénkséget félretéve, ez az egészségről szól.Egészségügyi kérdések meg kell kérdezni az anyádÁbra Illusztráció fényképezés.Az alkoholfogyasztás csökkentése.Alkohol az egyik a számos tényező, amely részt vehet a magas vérnyomás kialakulásában. Ha már magas a vérnyomása, tudnia kell, hogy a nagyobb mennyiségű alkohol jelentősen növeli a vérnyomást és stroke-ot okozhat.Maga a hipertónia növeli a kardiovaszkuláris események kockázatát. A szakértők szerint azonban magánszemélyek, akik napi néven az öt vagy több alkoholos italok, nagyobb a kockázata a hosszú távú egészségügyi problémák, amelyek magukban foglalják a szívrohamot, stroke-ot, mint azok, akik kevesebbet igyál alkoholt, vagy alkoholt nem iszom.Teát iszom.Ha Ön az egyik az egyének magas vérnyomás, meg kell kezelni magát, hogy egy csésze tea gyakrabban.

Szerint us website health WebMD csak fél csésze zöld tea vagy oolong tea polozelený tea naponta csökkentheti a magas vérnyomás majdnem 50% kal.A tudósok a tanulmányukban megállapították, hogy férfiak és nők, akik minden nap teát isznak legalább egy évig, sokkal kisebb a kockázata a magas vérnyomás kialakulásának, mint azok, akik teát inni. Az egészségügyi ellátások ezután növekedett, valamint a mennyiségű tea részeg.A nátrium-bevitel csökkentése Mint a fent említett Dr. Stepanova, az emberek szenvednek a magas vérnyomás kell korlátozni só bevitel legfeljebb 5 gramm naponta, egyenértékű körülbelül egy teáskanál. Gyermekek, természetesen, kell kap só még kevesebb.Túlzott nátrium fogyasztás növeli a valószínűségét a magas vérnyomás, így a só mennyisége ételek meg kell nézni is az egészségügyi egyének. A só negatív hatással van a vesék egészségére, ereket tölt be, és növeli a kardiovaszkuláris betegségek kockázatát.